Johanna Edin
 

Född: 1997

Position i US: Ordförande

Ni hittar mig i stallet: Jag rider i vanliga fall tisdagar, torsdagar och söndagar. Bli däremot inte förvånade om ni stöter på mig under andra dagar av veckan heller!

Det bästa med ridningen: Jag tycker inget speciellt inom ridningen är det ”allra bästa” utan det är alla småstunder som gör det hela! Däremot så är ju det inget fel på att galoppera över fälten heller.

Favorithästar: Amber

Utanför stallet: Finns det inte mycket tid för annat men jag går första året av samhällsvetenskapliga programmet på Katedralskolan.

Något ni inte visste om mig: När jag var liten och mina föräldrar anmälde mig till ridskolan blev jag först jättearg… Jag har också  ”fobi” för att hoppa högt även fast jag älskar det och tävlar i hoppning. 

 

 
 

Kommentera

Publiceras ej